Néha tényleg nem tudja eldöntetni az ember, hogy sírjon vagy nevessen. Mielőtt rátérnénk a témánkra egy nagyon érdekes sztori jön röviden arról, hogy ha felveszünk egy pólót, akkor hogyan tudjuk magunkat megértetni az egész világon szinte bárhol.
Furcsának tűnhet első hallásra, viszont valóban néhány fiatal srác elkészítette a nem hétköznapi polót. Viszont, mint minden történetnek, ennek is volt előzménye...
Az egyik fiatal gyerek motorozgatott Vietnámba és egyszer csak tönkrement alatta a jármű. A nyelvet mivel nem beszélte, így nagyon nehezen, de megoldotta a problémát. Miután hazaért, összeültek pár haverral iszogatni és megszületett a legnagyobb ötletük! Rengeteg piktogrammal díszített póló az, ami a segítségünkre lehet.
A képen látható kérdés arra vonatkozik, hogy iható-e a csapvizük?
Ennél a fotónál természetesen a szobafoglalás kérdése vetődik fel. Legalábbis remélem...:D
Viszont utazásaink, nyaralásaink kapcsán nem csak a felmerülő kommunikációs problémák jelenthetik a legnagyobb humorfaktort. Következik öt sztori szórakoztató utasokról és elképesztő helyzetekről, amely alkalmazottaktól, vagy éppen jelenlévő utastársaktól származnak.
Átküldte saját magát a csomagátvilágítón
A vicces nem is ez, hanem, hogy tényleg megtörtént. Nyílvánvalóan sok mindenre kell figyelnünk, vigyáznunk és ez első utazás alkalmával okozhat is némi zavart. Nála ez abban nyílvánult meg, hogy a bőröndje helyett saját magát fektette fel a csomagellenőrző szalagra...
Két férfi, akinél az all inclusive picit többet jelent
A hotelben dolgozó kedves alkalmazottak éppen fogadták a két újonnan érkező vendéget. Minden elintéznivaló és kitöltendő papír után a két látogató rákérdezett a hölgynél, hogy akkor Ön most ráérne?
Kérdezte, hogy mire és miért, mert dolgozik. Kiderült, hogy a két huszonéves srác picit túlgondolta az "all inclusive" fogalmát és azt hitték, hogy az ott dolgozó hölgyek szó szerint minden vágyukat kielégítik...:D
Miután eldőlt, hogy sírjanak a dolgozók, vagy nevessenek, elmagyarázták, hogy pontosan mit is foglal magában az általuk igénybe vett szolgáltatás.

Némi csúszással 47 évet kellett volna várnia a következő induló járatra
Egy utas Új-Zélandról szeretett volna Londonba eljutni. Egy erre specializálódott keresőn is rákeresett az útra, ahol 47 éves várakozási időt jelzett a portál az átszállásra. A társaság fb oldalán jelezte is a férfi, hogy itt valami nem stimmel... A vállalatnál dolgozó munkatársak természetesen vették a lapot és többféle szórakoztató opciót is felajánlottak a várakozási idő hasznos elöltésére.
Tiltott tárgyak felvitele a gépre
Természetesen külön bejegyzést érdemelne a téma, viszont nézzünk most röviden egy nem hétköznapi esetet. A légkalapács, a baseballütő, és megtöltött fegyver bármennyire is furcsa, de semmi a következőhöz képest...
Miért kell felcsempészni egy fiatal ötven kilós krokodilt a gépre???:D Valaki még ezt is képes volt megcsinálni, és a legszebb az egészben, hogy amikor kérdőre vonták a felsorolt esetek mögött álló személyeket, akkor sem igazán értették! -Mi ezzel a baj?:D
Felháborodott levél az utazási irodának
Természetesen lehetnek bosszantó pillanatai a nyaraláson töltött napoknak, főleg olyan helyzetekről van szó, amikor az utazási iroda nem közöl valamit a valóságról...
Most azonban szerintem a "soha semmi nem jó" lehetett a zavaró tényező. A hölgy elképesztően szórakoztató levelet küldött az utazási irodának, hogy még is mit képzelnek magukról?
"Nem figyelmeztetett minket senki azzal kapcsolatban, hogy halak is úszkálnak a tengerben és, hogy ez a gyereket megijesztheti!"
A hölgy esetéből tanulva most már tudjuk, hogy igen.. meg van rá az esély, hogy találkozunk halakkal a tengerben....
A facebook oldalt is érdemes követni, ahol válogatott videókat találsz.
Kattints ide!:)