Legnagyobb céges sztorik, amiken csak sírni lehet...

Baráti összejöveteleken, vagy a munkahelyi cigiszüneteken is röpködnek hatalmas sztorik kollégákról, vagy ismerősök munkatársairól. A most következő beszámolókra viszont nem lehet egyszerű kontrázni...

 adult-2449725_960_720.jpg

A torokfájás az nem hivatkozási alap...

„Az új srác, aki 20 éves lehetett, beteget jelentett, állítása szerint stroke-ot kapott. Mivel az üzlettel szemben lakott, így az ablakon keresztül nézhettük végig, ahogy bepakolja a barátnőjével a strandcuccokat a kocsiba, és elhajtanak a partra. Kirúgtam a következő napon.”

 

Nem bízza a véletlenre...

„Az egyik felszolgálónk beleivott a vendég üdítőjébe, mert elfelejtette, melyik a Dr. Pepper és melyik a Coca-Cola... Természetesen a szemük előtt.”

 

Óriási figura a srác...

„A fősuli alatt én felügyeltem a dolgozókat egy hatalmas üzletben. Egyszer egy kollégám hallotta, ahogy az egyik alkalmazott büszkén meséli mindenkinek, hogy van egy vicces cigi a zsebében későbbre. A főnök behívta a srácot az irodába, hogy megbeszéljék a HR-essel, mi legyen. Amikor a HR-es megkérdezte, hogy komolyan van-e nála, a válasza az volt: 'Nem, közben már elszívtam'.”

 macro-1840490_960_720.jpg

 

Egyszerűbb megoldás néha a legjobb...

„Egyszer kirúgtam egy alkalmazottat, mert a kamerán láttam, hogy kidobja az ezüst étkészletet és a tányérokat is a kukába, ahelyett, hogy belepakolná őket a mosogatógépbe. Pedig az volt a munkája..., hogy mosogasson.”

 

Legalább nem strandra ment... az sokkal aljasabb...

„Menedzserasszisztensként dolgoztam egy étteremben, amikor az új kisegítőnk már nem először telefonált be a két hét alatt, hogy rosszul van. Vasárnap is felhívott, hogy halálosan beteg, és ki sem bír kelni az ágyból. Aztán este 9 körül az egyik felszolgáló megkért, hogy nézzek rá a 42-es asztalra. Kifordultam a sarkon, és mit látok? A 'halálosan beteg' kisegítőnk vidáman vacsorázott két haverjával.”

 

A lájkokért mindent!

„Két alkalmazottam ÉLŐ videót készített arról, ahogy megnyalták a hamburgerhúst, belerakták két buciiba, majd kiküldték az egyik asztalhoz. Mivel Ismerősök vagyunk a Facebookon, így végignéztem az egészet élőben... Bementem, és rögtön ki is rúgtam őket.”

 burger-2041192_960_720.jpg

 

 KATTINTS IDE ÉS KÖVESD A FACEBOOK OLDALT IS MÉG TÖBB HASONLÓ TARTALOMÉRT, VIDEÓÉRT, ÍGY NEM MARADSZ LE SEMMIRŐL!:) 

 

Nem kell mindenért a főnököt cseszegetni..

„Pont én voltam műszakban menedzserként az étteremben. Az új felszolgáló épp egy panaszt próbált kezelni, néhány vásárlónak ugyanis gondja akadt a BLT-szendviccsel. Nem kért segítséget, inkább beleharapott, majd közölte velük: 'én nem érzek itt semmi problémát'.”

 

A nagylelkűség nagyon fontos...

"A főnöknőm rendelt 2 pizzát a 15 alkalmazottnak, majd egyedül megevett egy egészet."

 supreme-pizza-619133_960_720.png

 

Egy igazán értékes ajándék...

Karácsonyi ajándékozást tartottunk a cégnél, és egy nálunk dolgozó fekete pasas kapta a barnító krémet. 

Nagyon remélem felhívta magához a hölgyet...

Flörtöltem egy nővel a bulin, próbáltam megszerezni a számát, amikor egy kolléga odahajolt hozzám és odasúgta: „ez a főnök felesége.”

 girl-559307_960_720.jpg

 

Változnak az idők...

Búcsúbulit tartottunk az egyik kollégának. A főnök sztriptízt rendelt... a sztriptíztáncosnő a matektanárom volt negyedikben.

Eleget itták a tablettás bort....

Az egyik munkatársam elment, hogy szerezzen egy bort, és kinyitotta a főnök 10 ezer dolláros (több mint 2 és fél millió forintos) üveg borát.

wine-1543170_960_720.jpg

 

KATTINTS A KÉPRE ÉS LÁJKOLD A NEWSROAD-OT FACEBOOKON IS TOVÁBBI BEJEGYZÉSEKÉRT ÉS SZÓRAKOZTATÓ VIDEÓKÉRT, HOGY NE MARADJ LE SEMMIRŐL...

ik.png

A bejegyzés trackback címe:

https://nwsroad.blog.hu/api/trackback/id/tr4414281355
süti beállítások módosítása