Sztárok legvicesebb aranyköpései

Az előző cikkben  néhány világsztárhoz köthető idézetből volt válogatás és kiderült a botrányok mögött értékes gondolatok is rejtőzhetnek.

(Kattints ide, ha még nem olvastad!)

 

A mérleg másik oldala szintén roskadozik kevésbé bölcs, de annál szórakoztatóbb aranyköpésektől!

 pexels-photo-942424.jpeg

Britney Spears arról beszélt, hogy nem szereti Japánt és ezt meg is indokolta!

Sosem akartam eljutni oda, egyszerűen azért, mert nem bírom a hal ízét. És tudom, hogy ott, Afrikában, mindenki azt eszi állandóan.

 

Linda Evangelsta nem is rossz érvvel támasztotta alá, hogy sohasem fogyókúrázik.

Sosem fogyókúrázom, csak kevesebbet eszem, mint amennyit kívánok .

 

Christina Aguilera kérdésére, ha valaki tudja a választ, vagy ismeri a szervezőt írjon rá!

Nagyon szeretnék elmenni a Cannes-i filmfesztiválra. Hol is tartják idén?

 pexels-photo-320617.jpeg

Paris Hiltont sem egyszerű most már becsapni!

Most már tök okos vagyok. Ha valaki azt kéri, vegyem le a felsőmet, tudom, hogy csak le akar fotózni, hogy eladja a sajtónak. Szóval azt mondom: bocsika, de nem! Nem vagyok én hülye!

 

Axel Rose gondolatátával sok férfi olvasó egyetérthet, valóban nem egyszerű!

Nagyon nehezemre esik hűségesnek maradni olyan kapcsolatban, ahol a másik fél nem engedi meg, hogy legyenek más nőim is.

 

Amy Poehler gyereknevelési tanácsát minden kezdő szülőnek meg kell jegyeznie!

A legfontosabb dolog: ne felejtsd el a gyerekeid nevét!

 

David Beckhamnek is szembe kell néznie a dilemmákkal.

Biztos vagyok benne, hogy Brooklynnak lesz majd keresztelője, de azt még nem döntöttük el Victoriával, hogy melyik vallást válasszuk.

 

Winona Ryder tippje, hogy mikor érezheted magad a legjobban!

Szerintem akkor érzed magad legjobban, ha boldog vagy.

 youth-570881_960_720.jpg

Justin Biebert nem érdekli a politika, mégis jól átlátja a Távol-keleti helyzetet!

Nem igazán ismerem a pártokat, de ami Koreában zajlik, az szerintem nagyon rossz.

 

Taylor Swift véleménye a saját fejlődéséről!

Azt hiszem, én már sosem változom. De ez nem jelenti azt, hogy ugyanilyen maradok.

 evolution-3543775_960_720.png

 

Kattints ide és kövesd a facebook oldalt is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nwsroad.blog.hu/api/trackback/id/tr8714132223
süti beállítások módosítása